DUIT - DUIT LAGI!!!! HUHUHU

Ada 2 hari lagi sebelum road tax ngan insurans kuda aku nak mati. huhuhu.. duit lagi.. tapi takpe nasib baik aku dah kumpul sikit2 setiap bulan dari tahun lepas lagi. kalau tak mau botak aku nak korek mana.


Petua yang aku guna nak simpan duit bayar road tax ni, aku main kutu dekat opis aku . so aku punya time dapat kutu tu aku dah set time road tax aku nak mati.

dah 2 tahun aku praktik kan kaedah ni memang jadilah bro. time nilah nak service keta, nak bayar bulan keta..huhu..kalau tak iye2 memang boleh crazy kejab beb.

Kalau tak insurans aku tahun ni pasti aku dapat murah tapi di sebabkan aku pernah xcident tahun lepas ngan claim insurans aku tu.. so discount aku jadilah 0%..huhuhu.

satu hal lagi yang aku kena seatle dulu sebelum nak renew roadtax aku ni.. saman...saman o saman...benda ni yang paling ak tak suka.. kalau korang nak tahu dah 1 tahun aku peram saman ni.. ni sama masa aku xcident dulu.. kalau sikit aku dah bayar tapi ni kena RM300 maximum..huhu..memang aku tak mampu nak bayar, tapi d sebabkan aku nak renew road tax aku kenalah bayar juga.

sekarang ni aku tengah nak servey2 insurans mana yang aku nak ambil n murah.. kasi cadangan sikit kawan2 blogger dalam komen aku?

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak