Rehat hujung minggu


Salam semua, setiap hari memang menyeronokkan. bagi aku hujung minggu memang seronok sebab ni je lah time2 aku dengan syg aku dapat berehat betul2.

setelah penat seminggu bekerja apalah kiranya gunakan sebaik2nya 2 hari masa rehat luangkan masa sepenuhnya dengan orang yang tersayang. barulah bahagia rumah tangga kitakan.
sebenarnya hari aku ada acara larian 11km dekat the curve, tapi aku dah tak larat nak g sbb tak sedap satu badan. ingat mcm nak deman malam tadi. alhamdulilah sampai sekarang badan aku dah ok sikit.

pagi2 dah keluar g sarapan dengan tersyg g makan capati.. emm aku memang suka makan capati lagi2 dekat penang. memang terbaik.

lepas makan aku ajak syg aku g pusing2 g tengok2 umah, sebab kami bercadang nak cari umah sendiri nak beli.. tapi pusing2 takda lagi yang berkenan di hati. so kita orang balik umahlah rehat2.

sekarang ni aku sambil2 tengok2 blog dan buat entri ni aku tengah layan melodi dengan syg aku. banyak cerita panas2 beb. oklah layannnnn..

Ulasan

  1. mmg best klu buat apa2 je ngan org tersayang...hehe

    BalasPadam
  2. bekerja mah boleh2 aja tp y jangan sampai berlebihan, badan kan juga butuh istirahat, benar g sob ?

    oy aq izin pasang link aq di "Senarai Blogwalking Harian" dengan nama Rizky2009

    BalasPadam
  3. oy saya lupa sob, sekalian saya follow, di tunggu follow bvaliknya jika berkenan

    BalasPadam
  4. cam best juga layan melodi dengan orang tersayang
    den xada lagi nih
    nak cari cepat2 lah

    P/S : Kenapew Waks Niew? Shayer Tak Sukew Law!

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak