Earning Nuffnang Jadi Kosong Tiba-tiba

"Earning jadi RM 0.00"

Salam semua, ohhhhhh tidak... itu yang boleh aku katakan bila aku tengok semalam adalah beberapa ringgit earning dalam akaun nuffnang aku tapi tiba-tiba hari ini semua dah jadi RM 0.00.. kenapaaaaaaaaaaa jadi macam ni...

Mesti semua tertanya-tanya adalah aku salah seorang yang ditarik balik earning selama ini kerana melakukan Clik Fraud pada iklan-iklan nuffnang.. jawabnya TIDAK .... tapi kenapa semua earning aku hilang dalam sekelip mata. jawapannya dekat bawah ni....

Memandangkan hari ini adalah hari last untuk bulan september 2010, so aku membuat keputusan untuk membuat cash-out pendapatan yang ada walaupun tak banyak macam korang punya. setakat nak bayar bulanan langganan iDigi 88 tu lepaslah.. hehehe

Bulan lepas aku dah claim sekali dan cek tak sampai lagi, dan ni masuk kali ke 3 aku claim cek nuffnang sepanjang aku berblog dan join nuffnang. cek pertama aku dah rasa.. sekarang harap-harap semua cek yang aku claim ni tidak ada apa-apa masalah diharapkan.

Tq Pihak nuffnang sebab selalu ingat dekat blog aku dan bagi Buffered earning walaupun sekarang ni dah jarang-jarang.. takpe kasi peluang blogger-blogger baru merasai juga BE tu.. kata orang rezeki kena bagi-bagi.. tu yang pihak nuffnang cakap dengan aku. berblog kena ikhlas tak mau tipu-tipu ye..


Status Cash out aku untuk 2 bulan

P/S : Kepada yang rasa-rasa dah layak boleh cash-out earning tu.. hari ini adalah hari terbaik untuk anda tekan butang Cash-Out tu..

online counter

Tagged as : Claim cek nuffnang bulan September 2010

Ulasan

  1. bro. alahai, tu la, aku dulu dah kene dah, bukan setakat earning jadi kosong. 2 ketul cek tgh pending jadi reject terus. sedih x sedih

    BalasPadam
  2. jadikanlah sebagai pengajaran...huhu

    BalasPadam
  3. BESHNYA...EDA PUNYA TAK MASAK LAGI..HUHU

    BalasPadam
  4. tahniah bro
    blom nak cash out.. tunggu 10K dulu.. huhuhuh tahun bila boleh 10k? entah lah.. huhu

    BalasPadam
  5. hehehe.. jgn tunggu lama2 bro Gnesop sebab nanti nuffnang kira click froud lagi melopong.. sikit 2 lama2 jadi bukit

    BalasPadam
  6. ada 25sen je..3taun lg kot br leh cashout..hehe!

    BalasPadam
  7. saje nak mencapap...wah...best nyer..masing2 dah merasa cek...ak nk jugak...bg la tips....dah bosan la...duk komen jer...tp xder sape nk tulun...

    BalasPadam
  8. takpe..kepada yg belum merasai BE tu sabar sebab Nuffnang adil.. dia akan bagi semua org rasa BE dan tu masyuk earningnya

    BalasPadam
  9. Yeah ... sememangnya dinasihatkan kepada sesiapa yang nak cash out earning ... dalam 25-30 @ 31 setiap bulan....

    BalasPadam
  10. bile dah DUA , TIGA kali cash out... pasti rasa blogging nie sesuatu yang berbaloi untuk dilakukan... betul tak?

    BalasPadam
  11. tahniah..teruskn usaha..hehe..

    p/s:thanks komen kt blog..setiap komen anda dihargai..=)
    **HIT MY LATEST UPDATE HERE**

    BalasPadam
  12. betul apa kisahsensasi tu bil dah rasa duit nuffnang ni.. rasa berblogging sangat seronok..

    BalasPadam
  13. wah.. dah cash out la.. leh banje nie..

    BalasPadam
  14. Haha... dah agak dah. Mesti pasal dah klik kat cashout. ;p

    BalasPadam
  15. huhuhu suspen jer, ingatkan kenapa tetiba jadik kosong, adakah si toyol telah mencurinya...

    BalasPadam
  16. sekarang ni cek dah sampai dah bank pon tadi.. tinggal tunggu cek clear je ni..hehehe alhamdulilah

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak