Domain Giveaway dari yanmieonline.com dan Ihosterz.com

Salam,

Rasanya dah lama aku tak join contest yang dianjurkan oleh mana-mana blogger. Last aku masuk contest dari eyriqazz dan kini aku nak mencuba nasib di blog kak yanmieonline pulak. Seperti yang dikatakan oleh kak Yan "tuah ayam nampak dikaki tuah manusia siapa yang tahu".. hehehe cilok ayat sikit.

Contest yang dianjurkan oleh pemilik blog yanmieonline ni bertujuan untuk memeriahkan lagi dunia blog katanya.. salah satu cara nak merapatkan hubungan berblog ni adalah menyertai contest yang diajurkan seperti yang kak Yan buat ni.

Tertarik dengan hadiah yang ditawarkan iaitu 5 domain akan deberikan kepada pemenang yang mana aku memang bercadang nak dapatkan domain sendiri tahun depan. So andai kata rezeki aku disini maka tertunailah hasrat dihati nak berdomain sendiri tahun depan.. Insyaallah

Jadi kalau korang teringin nak merebut salah satu dari 5 domain yang ditawarkan oleh kak Yan, apa kata korang semua sertai kontest ni dalam entri beliau Domain GiveAway dari Yanmieonline.com dan Ihosterz.com.

Contest anjuran kak Yan ni bermula dari 24/11/2010 hingga 20/12/2010 yang mana kalau korang nak tahu 20hb tu hari Anniversary aku yang pertama.. hehehe

Sesuatu yang menarik pasal Kak Yan ni.. aku baru je kenal dia dalam tahun ni dan pernah jumpa first time dekat One Utama masa dapat tiket wayang percuma dari nuffnang. Masa pertemuan tu dia yang tegur aku dulu.. dan lepas kenal tu terus mesra bersembang dengan wife aku.

Keunikan yang dimiliki oleh Kak Yan ni adalah beliau adalah seorang surirumah sepenuh masa dan mempunyai 2 orang hero dan berjaya meraih pendapatan yang lumayan dalam berblog sahaja.. hebat bukan kak Yan ni?

Tentu korang tertanya-tanya macam mana kak Yan boleh berjaya sampai ke hari ini walaupun duduk dalam rumah sahaja, jawapannya ada dalam yanmieonline


Penaja bagi GiveAway :

” Domain GiveAway Yanmieonline.com ini di taja bersama Ihosterz.com dan Cikmin.com


online counter

Tagged as : Contest untuk mendapat domain secara percuma dari Yanmieonline
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Ulasan

  1. Salam ahm,

    makasih join, nice entry :)
    gud luck yea :)



    www.yanmieonline.com

    BalasPadam
  2. @yanmie : sama... ni bukan entri bodek ye kak yan ...hehehe

    BalasPadam
  3. @suffer8zine : alah joint suka2 je..kalau dapat bagi aku..hehehe

    BalasPadam
  4. good luck bro...yup,rezeki manusia siapa yang tahu

    BalasPadam
  5. sape tau lepas ni dpt domain free..good luck yer..
    nanti bagi no kat emai akak yer roslana_06@yahoo.com.my

    BalasPadam
  6. SAYA SUKA BLOG AWAK LA

    http://rosesnebula.blogspot.com/2010/11/segmen-saya-suka-blog-awak-la.html

    BalasPadam
  7. goodluck..nie nak join jgak la..teringin nak da domain..

    BalasPadam
  8. @AiDa AzRyN : tq2..

    @kak ina kl: tq kak ina..saya dah email no.

    @aima in luv : tq suka baca blog saya..malunya..hehehe

    @KimiCnoL : tq...jom join ramai2..meriahkan blog kak yan

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak