Al-Kisah Myviku Di Car Wash

 

Salam semua,

myvi-car-wash 

Sembang sat sebelum masuk tido.. petang tadi ada rasa kecewa sikit dekat car wash tempat umah sewa aku.. mana tidaknya asalnya aku nak cuci kereta sebab kereta dah kotor sangat rasa-rasa lebih 2 bulan kot tak basuh.. malas + buzy punya pasal.

Korang tahu apa dah jadi dengan kereta aku lepas siap kena cuci.. Bangla yang koje dekat car wash tu dah koyakkan tinted kereta aku…huhu.. aku perasan masa sampai dekat umah.. kalau aku perasan masa dekat car wash tu.. mau aku minta ganti rugi dekat bangla tu kereta baru… huhu..

Tapi tak pelah benda dah jadikan.. nak panjangkan cerita pon malaslah.. ada rezeki aku minta cik.pn ganti barulah nanti.. hehehe..

Nota kaki : Rasa-rasanya kalau korang dah minta ganti rugi atau biar je bangla tu..

Ulasan

  1. kot2 dia tak de duit nak ganti even kalau u mintak pun heheh

    BalasPadam
  2. Alamak apasal le diaorang buang benda alah tu

    BalasPadam
  3. kena minta ganti rugi nie..kes naya nie...cepat2 jumpa tokey car wash tue

    BalasPadam
  4. @Zura : nak claim pon kesian..silap2 kena buang koje je di nanti.. takpelah kesian pon ada gak

    @Mama Zharfan : betul tu..

    @Sharinginfoz : tak tahulah bro.. mungkin tak sengaja kot.. yg pelik ada 2 tempat pulak tu.. dekat cermin tinted koyak.. dekat lampu depan calar.. rasanya mungkin dia punya kain pengelap ada besi atau dawai tu yang calar balar tu..

    @Far_east : rasa kesian ada gak.. takut dia kena buang koje pulak.. wife kata takpelah..nanti cik.pn nak gantikan..heheehe

    @suffer8zine : tu mula2 memang dah ada niat dalam kepala dah.. heheeh

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak