Betul ke Jaafar Onn ni?

Salam semua,

Terasa kecik je bila aku jumpa Jaafar Onn ni..kalau korang tak percaya tengok beza aku dengan dia.. sikit punya besar & tinggi..hahaha

Ja'afar On - Batu Feringgi

Kebetulan semalam masa aku ontheway nak balik KL aku pusing kejab dekat Batu Feringgi.. tengah berenti dekat atas bukit menuju ke Teluk Bahang, ingat nak posing-posing sat dengan cik.pn.malarang.. sekali aku ternampak satu kereta berenti depan aku.. dah tu tetiba yang keluar Jaafar Onn lah..hehehe

Yang perasan wife aku.. apa lagi minta satu posinglah dengan dia.. hehehe.. rupanya dia ada shooting masakan dengan Astro dekat kampung mertua aku hari tu.. shooting dah habis dia g ronda-rondalah cari durian.. padahal durian tak musim lagi.. putik durian adalah..hahaha.. dia cakap dengan aku “wrong timinglah i datang”.. aku senyum jelah.

Rasanya kalau aku tak singgah posing dekat situ tak jumpa aku dengan abg Jaafar Onn ni.. hehehe.
     myvitrd-batu feringgi malarang-batu feringgi

Sempat juga memposing dekat sini, boleh aku tengok kg.mertua aku dari sini... sapa yang faham tulis cina ni..boleh kasi tahu tak apa makna dia tu eh..

Ulasan

  1. klau sy kat sebelah jaafar on agaknya mcm gergasi dgn org kerdil la kot..

    BalasPadam
  2. fuyooo....bergambar dgn jaafar on 2,hehe..tak ajak kita pun..

    BalasPadam
  3. hehehehe....mesti xsangka kan leh jumpa Jaafar onn...hehehehe

    BalasPadam
  4. cantiklah tempat ni. ada tulisan cina. tahniah juga sebab berpeluang posing dengan jaafar on :) lama dah dia tak berlakon. dulu selalu tengok jaafar on dalam cili padi :)

    BalasPadam
  5. @The lekat : hehehe..memang besar n tinggi orangnya.

    @malarang-kak : hehhe.. dah tu orang tu jadi juru foto.. asal gambar kita berdua takda atas bukit ni ye syg.. ruginya.. next time kita g lagi ye.. kot2 jumpa Tom Cruse ke..hahaha

    @EiyMah : memang tak sangka langsung..

    BalasPadam
  6. @Miza Yusof : memang dah lama tak tengok dia belakon.. sekarang sebuk buat program masakan kot.. sebab baru je habis shooting dengan Astro

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak