Bulan-Bulan Cash Out Nuffnang Best Jugakan

Salam semua,

Aku dah tahu setiap kali ada keluar entri terbaru mana-mana blogger je yang ada tajuk perkataan "nuffnang" tu mesti ramai yang nak klik.. betul tak? termasuklah diri aku ni..hehehe

Seronok apa baca entri kawan-kawan yang bagi tips macam mana nak dapat BE, macam mana nak naikkan trafik dan cerita pasal berjaya cash out earning nuffnang.

Semua orang tahu yang hari ni dah 30hb.. macam biasa ahli-ahli komuniti nuffnang yang dah cukup syarat tu mesti gatal tangan nak cash out duit dalam akaun nuffnang tu.. betulkan?

Samalah macam aku, pagi ni aku dah gatal tangan nak cash out untuk kali ke-6 hasil berblogging aku n tampal iklan nuffnang tu..

Cash Out Kali Ke-6 

Syukur alhamdullilah setakat tahun 2011 ni.. aku berjaya membuat cash out setiap hujung bulan.. terima kasih nuffnang sebab masih sudi memberikan buffered earning.. walaupun kekadang tu lama sangat dia tido.. hehehe.

Aku rasa cukuplah kot aku cerita ni.. nanti panjang-panjang dah mula ada yang menyampah nak baca.. kata aku nak menunjuk2 pulak.. oklah aku nak g buat koje dulu.. koje hakiki kena buat juga ye..

Nota kaki : Dimana ada kemahuan disitu ada jalan... dah cukup dah rasanya duit tabung nuffnang aku nak g honeymoon kali ke-2 ni.. hehehehe.
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Ulasan

  1. aiseymann banyak jeles sama kamu laaa....neway happy 2nd honeymoon yerr..

    kali nie luar negara lagi ker?? hihi

    BalasPadam
  2. @far_east : sorry buat kamu jeles ye.. hehehe.. hope 2nd honeymoon ni berjalan dengan lancarlah hendaknya

    BalasPadam
  3. jelesnyaaaa. sudahlah be pun takda, nak cash oout pun tak lepas. sedihhhh. sedekahkanlah be seketul dua. kehkeh :D

    BalasPadam
  4. jelesnya..hehe tak pnah cash out lagi

    BalasPadam
  5. @Miza Yusof : Alhamdulillah rezeki 3 bulan ni..boleh cashout .. Be memang kuat tido..saya ada 1 je tengah pusing2..insyaallah rezeki Miza akan sampai nanti

    @Syafiq : takpe satu hari nanti rezeki awak pulak

    @phreak-id : alhamdulilah bro.. hope bulan 4 ni dapat cashout lagi.. hehehe

    @sharinginfoz : alhamdulillah bro.. rezeki bini ni..hehehe

    BalasPadam
  6. hoho..tahniah. aku pun dah tekan butang cashout tu..

    BalasPadam
  7. banyaknya sis. bg petua boleh?hehe

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak