Ni Angka Ada Ong ke?

Salam semua,

follower-888
Dah lama aku tak cerita pasal follower ni.. ada orang kata follower banyak pon tak semestinya pembaca dalam blog ramai… betul ke?

Mungkin juga kot.. aku sebenarnya kurang gemar dengan “i follow u.. u follow i balik ye”.. seolah2 aku macam kena paksa pulak.. tak suka ah!

Bagi aku kalau aku suka baca entri blog orang tu.. atau ada yg menarik aku nak tahu cerita masa akan datang tu..mesti aku follow.

Hari ni .. aku suka tengok jumlah follower aku.. sebab apa.. sebab angka ong kata orang cina.. sebab tu orang- orang cina sanggup habiskan duit untuk beli nombor-nombor ong ni..

“888 ini nombor ada ong ke?”

Sapakah dia yang menjadikan angka follower aku jadi Ong.. nak tahu teruskan baca dekat bawah ni..

cik jee macey - 888Follower ke 888 - Cik Jee Macey

Blog yang mempunyai background header yang simple dengan menjadikan pemilik blog ni sebagai model dalam header tu sendiri.. kreatif dan menarik header dia ni seolah-olah macam ada mesej tertentu yang nak disampaikan dekat header tu.. hehehe..

Menggelarkan dirinya sebagai cik jee macey.. Jangan tanya aku pasal apa nama dia macam tu ye.. kalau korang nak tahu boleh baca dalam blog Cik Jee Macey ni.

Mula menulis sehari selepas usia beliau 24 tahun pada tahun 2009.. kira dah lama juga dia menulis ni.. nak tahu usia dia berapa sekarang ni.. semua ada dicoretkan dalam blog dia.

Suka makanan orang jawa yang dipanggil Nasi Ambeng.. kira boleh geng dengan cik.pn.malarang ni..hehehe

Sedikit cadangan untuk pemilik blog Cik Jee Macey ni

- Untuk menarik lebih banyak lagi pembaca didalam blog cik jee macey dicadangkan setiap entri baru disertakan dengan gambar-gambar untuk perhatian pembaca.

- Kalau tidak silap pemilik blog ni ada memasang iklan nuffnang.. tapi dipasang dengan satu unit sahaja di sidebar.. dicadangkan untuk memaksimumkan pulangan pendapatan sampingan dari nuffnang sebaiknya dipasangkan ketiga-tiga unit iklan nuffnang tersebut. {Panduan pasang iklan nuffnang}

So far semuanya ok diblog Cik Jee Macey… kepada yang nak kenal lebih jauh dengan pemilik blog tu.. boleh terjah blog dia ye.

** Cadangan ini adalah pandangan peribadi dari penulis.. Harap maaf jika ada cadangan yang menguris hati ye..

P/S : Terima kasih sudi menjadi follower ke-888

Ulasan

  1. number ong tu ! :)
    follower ke 888 mesti bertuah atau bw tuah. hehe.jk

    BalasPadam
  2. cite tak berepisod xde ke?
    mcm cite 2jam.

    BalasPadam
  3. tahniah dah hampir ke angka ribu tue...

    pstt:dah lama difollow kamu tapi dua tiga minggu lalu tengok still tak follow..nape camtue ek?

    BalasPadam
  4. @mlle tqa : insyallah bawa tuah pada semua blogger..hehehe

    @apisv2 : takdalah..cerita bersiri je

    @far_east : tak tahulah pulak napa ye.. cuba follow balik..mungkin sistem ada problem kot.

    BalasPadam
  5. semakin menghampiri angka ribu riban. fasa baru. hikhik :D bila nak buat contest niiii bro ? hehe

    BalasPadam
  6. Tahun nie memang taun yang bertuah.. kerana semua org dapat nombor ganjil pada tahun nie..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak