Sesi Terjah Hard Rock Penang

 

Salam semua,

Sebut je nama Hard Rock semua orang tahu.. nak dikatakan hampir setiap negara ada Hard Rock ni.. dekat Malaysia je kalau tak silap aku ada 2.. dekat KL dengan Penang. Sepanjang aku duduk KL ni memang tak pernah masuk lagi dekat Hard Rock KL ni.. tapi masa aku balik cuti dekat penang minggu lepas sempat aku singgah dekat Hard Rock Penang.

hard rock penang 1

Pintu utama kedai Hard Rock Penang.. Karpet siap ada chop lagi..

Ni merupakan kali ke-2 aku jejakkan kaki dekat kedai Hard Rock.. first tahun lepas masa aku gi bercuti dekat  Bali.. First time masuk Hard Rock Bali.. memang syoklah.. banyak pakaian2 cantik-cantik boleh korang beli.. tapi sedihnya aku tak beli apa-apa dekat Hard Rock Bali tu.

Jomlah kita layan pandangan sekitar Hard Rock Penang ni

hard rock penang 2

Posing sikit sebelum masuk kedai..

hard rock penang 3

Macam biasa posing sebagai bukti.. di Rock Shop

hard rock penang 5

menonong je mamat tu berjalan…rasa-rasa korang mamat ni nak cari apa ye..hehehe

hard rock penang 6

haaah.. tu dia.. macam dah ada yang berkenan je.. kasi belanja sayangku sehelai dua baju..hehehe

hard rock penang 6a

Dah keluar pon posing lagi.. suka hatilah.. kami dah halal..hehehe

hard rock penang 6b

Pandai budak yang tolong capture gambar aku ni.. ada bakat jadi cameraman

hard rock penang 7

Jom layan gitar gergasi ni.. hanya boleh didapati di Hard Rock je..

hard rock penang 8

Aku suka view ni.. atas patung putih tu ada tulis Hard Rock Cafe.. ni tempat lepak2 n sambil layan lagu-lagu rock kapak

hard rock penang 9

Ni Pulak Hard Rock Hotel.. kalau datang penang takda tempat tido.. boleh layan sini..

hard rock penang 10 Kuda hitam ni pon nak masuk enter frame sekali.. ingat satu hari nanti nak g menginap dekat hotel Hard Rock nilah.. layan honeymoon lagi..hahaha

 

Nota kaki : Korang ada pengalaman tak masuk Hard Rock Cafe ni?

Ulasan

  1. tak pernah sampai lagi.
    bahagianya pasangan merpati sejoli ni. heheh :)

    BalasPadam
  2. hohoho.. penang dah ada hard rock... mak aiiii aku dah lama kat sini x pernah sampai lagi neh

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak