Legakan Leher & Bahu Dengan TIGER BALM Hari Ini


"Artikal tajaan selama 48 jam. Scroll ke bawah untuk artikal terkini"


Assalamualikum & salam sejahtera semua,

Pastinya dengan kerja seharian selama 8 jam di hadapan komputer di pejabat membuat badan menjadi letih dan penat terutama pada bahagian leher & bahu. Sekiranya ketidak selesaan ini berlarutan sudah pastinya urusan kerja-kerja seharian kita sudah pastinya akan terganggu.

sakit-leher

Untuk memberikan kelegaan kepada otot-otot bahu & leher kita TIGER BALM ada jawapannya..

Tiger Balm neck & Shoulder 1

Terbaru dari TIGER BALM dengan 2 variasi produk terbaru mampu member kelegaan kepada otot-otot bahu dan leher, hanya dengan sapu 2 hingga 4 kali sehari ianya akan memberi kelegaan kepada sakit otot pada bahagian leher & bahu.

Tiger Balm neck & Shoulder 5

TIGER BALM Neck & Shoulder Rub : Untuk kelegaan tekanan dan kepenatan otot leher dan bahu

Tiger Balm neck & Shoulder 4

TIGER BALM Neck & Shoulder Rub BOOST : Untuk kekuatan tambahan untuk kelegaan sakit

Tiger Balm neck & Shoulder 6

Anda tidak perlu risau dengan produk dari TIGER BALM ni.. kerana krim yang disapu kebahagian yang sakit tadi tidak berminyak dan selepas disapu ianya akan terus kering.

Tiger Balm neck & Shoulder 7

Massage-on-the-go”


Kurang dari seminit anda akan merasakan seperti ada tangan ghaib yang sedang mengurut-ngurut bahu anda seperti yang saya alami sendiri selepas menggunakan TIGER BALM Neck & Shoulder Rub ni.

Tiger Balm neck & Shoulder 2 Tiger Balm neck & Shoulder 3

TIGER BALM Neck & Shoulder Rub direka dengan wangian yang menenangkan dengan memberikan kelegaan berpanjangan untuk leher yang lembut dan sakit bahu manakala TIGER BALM Neck & Shoulder Rub BOOST direka dengan bau menyegarkan serta memberikan kekuatan tambahan dan bantuan berpanjangan selama mana kesakitan , keletihan dan kekejangan leher serta otot bahu dirasai.

Tiger Balm neck & Shoulder 8

2 Variasi produk TIGER BALM ini telah direka dari segi warna dan bentuk tiubnya yang lebih modem dan bergaya untuk memberi kemudahan kepada penggunanya untuk dibawa kemana-mana sahaja iaitu dengan saiz yang kecil dan hanya seberat 50g sahaja.

Dengan adanya TIGER BALM ditangan selepas ini tidak perlu lagi pergi ke SPA untuk mendapatkan urutan kelegaan otot.. hanya dengan sapu 2 hingga 4 kali sehari dikawasan yang tegang tadi sudah mampu melancarkan perjalanan urusan kerja seharian anda..

Badan yang sihat dan otot yang cergas akan menceriakan perjalanan hidup anda.. tidak ada lagi wajah yang berkerut dihadapan komputer tak kala sedang menahan kesakitan dan ketegangan otot.

Jangan bertangguh lagi anda boleh mendapatkan kedua-dua variasi ini di mana-mana farmasi-farmasi utama dan Aeon Wellness yang berhampiran dengan anda hari ini.

Untuk sebarang maklumat lanjut berkaitan dengan produk TIGER BALM boleh rujuk dibawah

Tiger Balm Corporate Website di www.tigerbalm.com atau                                                                 hubungi talian +603-79660763 (Mon-Fri, 9am -5pm).

Ulasan

  1. Segarrr... Bila pakai tiger balm ni..

    BalasPadam
  2. lega otot leher dan bahu bila guna tiger balm ini..wangi pulak tuuuuu

    BalasPadam
  3. losyen mungkin lebih praktikal kan... harap2x akan datang diorang create untuk kembung perut pulak....hehehehe

    BalasPadam
  4. Laaa..ni ke yg kata jarang dpt BE...ni dah dpt SP lagi padu.....!!! Perghhh...!!!

    BalasPadam
  5. thanks.. watson atau guardian ada x?

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak