Aksi Harraz Di Pejabat


Ni baru anak sorang.. kalau 2 orang macam manalah gayanya aku nak buat koje.. hehehe... memang tak boleh buat kerjalah jawabnya macam ni... kena layan telatah si comel ni jelah..



Nilah rupanya simulasi bawa kereta... hehehe... cuma pasai apa sikecik tu dok peluk aku macam naik motor pulak.. hahaha



macam ye..ye.. je anak aku peluk aku.. padal hal tak pernah pun naik motor duduk belakang










Sebab tulah kalau hujung minggu bila aku duty aku tak bawa dia ikut gi opis.. kalau tak dia dulu nak buat kerja... hehehe
posted from Bloggeroid

Ulasan

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak