2 Assigment Dari Churp Churp Hari ini

Salam,

Korang masih ingat tak entri aku yang lepas bertajuk sekarang aku sertai churp churp. Kalau korang ingat baguslah.. maknanya korang baca entri aku tu.. kalau tak ingat korang baca dekat link atas tu.

Baru je tadi aku tergerak hati buka akaun churp churp ni.. lepas aku login, aku terpandang pada bahagian "Scheduled tweets" tu ada nombor 2 dalam kepul awan.. wah happynya aku rasa sebab churp-churp bagi aku 2 assigment sekali gus..bila dah assigment maknanya duit tengah tunggu kita tu..hehehe ... tq churp churp bagi assigment dekat aku.


Harap-harap semua assigment yang aku hantar tadi di terima oleh pihak churp churp.. kepada yang masih kabur pasal churp churp ni .. korang rujuk d blog eyriqazz sebab dalam tu banyak info pasal churp churp.. satu lagi tempat yang korang boleh buat rujukan adalah d blog Aku Zaid.

P/S : Rezeki takkan datang bergolek kalau tidak dicari

online counter

Ulasan

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak