Antara Kejayaan Aku bersama Nuffnang

Salam,

Entah kenapa tiba-tiba pulak petang ni aku gila meroyan nak kongsi antara kejayaan yang aku perolehi sepanjang aku berblog ni. Padahal takdalah yang istimewa sangat macam eyriqazz ataupun kak yanmie.

Tapi satu perkara yang aku kira boleh aku banggakan seolah2 masuk bakul angkat sendiri adalah tentang jumlah follower aku. Jumlah setakat hari ini follower aku dah cecah 505 orang. wah! banyak juga tu.

Eleh! baru sikit dah nak kecoh.. dah nak kasi tahu satu dunia... apa barang.. itu mungkin antara kata-kata otai dekat luar sana.. hehehe.. takpelah janji aku happy dalam hidup aku ni.

Bukan setakat follower je yang aku banggakan malah sepanjang aku berblog aku dapat membuat review 2 gadget yang aku kira kalau nak beli sendiri tak mampu kot. fisrt review DiGi MiFi dan kedua Garmin Asus A10.

Semua adalah hasil kepercayaan nuffnang kepada blog myvitrd ni. Dengan nuffnang jugalah aku dah berjaya cash out earning aku sebanyak 3 kali.

Sekarang ni aku tengah tunggu kalau-kalau nuffnang nak bagi sponser post dekat aku akan datang.. hehehe.. teringin juga merasa sponser post macam Darkbatman.

- Enjoy your life -

online counter

Tagged as : Anugerah follower terbanyak 2010
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Ulasan

  1. camana nak dpt sponsored post ni? teringin jugak ni

    BalasPadam
  2. tak lama lagi dapat la tu peluang nak dapat sponsor post, tengok prestasi blog pun mengancam ni

    BalasPadam
  3. @Eryati : kita pon tak tahu cm mana nak dpt.. kena tanya otai mcm darkbatman..hehehe

    @suzie rahman : tq..alah biasa2 je ni

    @AiDa AzRyN : terima kasih

    @sabree hussin : insyaallah.. doa2 jelah ye..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak