Jom Teka Umur Eyriqazz


Salam,

First aku nak minta maaf dekat eyriqazz kalau dengan entri ni dia marah dekat aku.. aku baru je baca entri terbaru dia kenduri kawin kak ngah.. yang menariknya dengan entri terbaru ni aku berjaya membuktikan yang usia sebenar eyriqazz bukan 25 tahun.. hehehe

Baru-baru ni dia ada buat entri Happy Birthday Eyriqazz sempena usianya yang ke -25 tahun katanya.. hehehe
Apa buktinya jom kita siasat sekarang..

First korang baca entri kenduri kawin kak ngah sampai habis dah tu pastikan korang ingat perenggan dekat bawah ni.

Rupa-rupanya dah 3 tahun eyriqazz berumah tangga..hehehe.. semoga berbahagia sampai ke syurga eyriqazz.. amin

Second korang baca entri Ranjau Kewangan Seorang Lelaki Untuk Berkahwin yang eyriqazz tulis dan jangan lupa ingat perenggan ni tau.

"Selamat pengantin baru eyriqazz"

Kesimpulannya eyriqazz berumahtangga pada usia 25 tahun .. takkan lah kot dah 3 tahun kawin masih 25 tahun.. hehehe.. jangan marah BOS .. nasib baik ada 2 entri tu berjaya juga aku bongkar rahsia eyriqazz.. hehehe..


P/S : Aku tak mau bagi jawapan berapa umur eyriqazz.. korang cubalah teka sendiri kalau bijak.. kita tunggu apa komen tn.punya badan

online counter

Tagged as : Siapa dia pemilik blog eyriqazz.com, Betul ke eyriqazz 25 tahun?
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Ulasan

  1. Salam,

    hahhaa ada jugak entry nie ye...kyan sebaya dgn eyriqazz :)


    www.yanmieonline.com

    BalasPadam
  2. @yanmie :hehehe.. patutlah berbesan.. sebaya rupanya.. tengah tunggu apa komen eyriqazz hehehe

    @suffer8zine : wah masih muda ye.. aku dah terlebih tua dari korang semua.. hehehe

    BalasPadam
  3. hak3..lor kan dari dulu dah cakap..usiaku tak berganjak sejak kahwin...hik3...walaupun awek tm panggil aku pakcik, aku tetap cakap umur baru 25...muahahaha....

    dushh..bocor rahsia....

    BalasPadam
  4. @eyriqazz : awek tm panggil kau pakcik..hik3.. ko kena tukar penampilan macam dekat oversea dulu bro.. baru nampak mcm 25..hehehe

    BalasPadam
  5. ehem2.. terbatuk gua. hikhik

    rsnye bro eyriqazz sweet 15 laa.. 25 tu tua sgt daaa..hehee

    BalasPadam
  6. @darkbatman : kesian woo.. dia kata awek tm panggil dia pakcik.. hik3.. 15 tahun? hehehe

    BalasPadam
  7. eyriqazz dengan Bean Moreno sebaya. Aku, Bean Moreno dengan Phreak ID satu batch masa kat sekolah. Umur aku 25 tahun. Hmm.. berapa umur Eyriqazz kalau camtu? :D

    BalasPadam
  8. @che armster : hanya eyriqazz je boleh jawab..hehehe

    BalasPadam
  9. umur dia tak mungkin 25.... dan mungkin sebab penampilan sedikit sebanyak mempengaruhi 'umur' seseorang....

    BalasPadam
  10. @HAZMAN : hehehe.. kesian eyriqazz kena panggil pakcik dengan awek TM..hehehe

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak