Bayaran Buffered Earning Tertinggi Dari Nuffnang

Salam,

Lama aku tak bercerita pasal Buffered Earning @ BE dari nuffnang ni. Kalau korang nak tahu bukan aku tak mau cerita tapi memang sebelum ni aku hampir 3 bulan langsung takda BE yang singgah.

Tapi Alhamdulilah sekarang ni ada 3 yang tengah run dalam akaun nuffnang aku. Itu pon hasi dari kekerapan aku bertanya kepada staff nuffnang tentang "kenapa aku lama tak dapat buffered earning".

Ingat jangan sampai anda tergolong dari kategori yang tidak layak mendapat buffered earning.

Untuk makluman korang semua ada 3 bentuk iklan nuffnang yang boleh menjana pendapatan iaitu  iklan di atas blog (LEADERBOARD), Sisi blog @ sidebar (SKYSCRAPER) dan iklan diatara petikan post (LARGE RECTANGLE)

antara bayaran buffered eaning yang pernah aku terima

Daripada pemerhatian aku jika Buffered Earning tu datang dalam bentuk Large Rectangle @ LR memang masyuk bayarannya.. lagi2 bila visitor yang dibeli oleh pengiklan banyak dan beribu.

P/S : Buat rakan blogger yang baru.. berblog jangan kerana duit.. tapi jadikan pendapatan dari berblog tu sebagai pendapatan sampingan yang boleh menaikkan semangat berblog dengan lebih baik lagi.. Kalau terus menerus mengejar pendapatan.. mungkin mood berblog akan hilang bila sasaran yang diimpikan tidak tercapai.



online counter


Tagged as : Jenis campaign buffered eaning dari nuffnang, Bagaimana menjana pendapatan dari nuffnang
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Ulasan

  1. wah....camtu ye..
    dapat info baru

    BalasPadam
  2. Hebatnya..tahniah-tahniah..bila aku nk dpt mcm tu jgk=P

    BalasPadam
  3. b4 ni x penah tau ape itu skyscraper, leaderboard and LR. arini baru tau. thanx :)

    BalasPadam
  4. aku masih buntu dgn BE ni...

    jom ke blog aku.. http://blogmacammacamada.blogspot.com

    BalasPadam
  5. huh.. hebat.... saya baru rm2.50 jer satu buffered

    BalasPadam
  6. btol 2.. jgn berblogging kerana duit cz nanti nikmat 2 xde.. terlalu mengejar duit akn wt kita mengejar traffic n bile xde earning,kita akn kecewa.. syukur ngn ape yg ade..

    BalasPadam
  7. @Zuraifah Zulkuflee : ilmu perlu dikongsi sbb ramai yg tak tahu lagi ..tq datang komen

    @Faisal : insyaallah nuffnang pemurah..tunggu je nanti dia bagi..teruskan berblog macam biasa.. BE ni sebagai bonus je..

    @Lis Amir : sama2.. teruskan berblog secara berkhemah

    @Pemilik blog : takpe pelan2 belajar.. cari dalam nuffnang atau google banyak info pasal BE ni

    @Kheirul : takpe..dulu saya mcm tu juga.

    @darkbatman : betul setuju tu bro.. syukur dengan apa yang ada..

    @sharinginfoz : sapa tak seronok bro.. kira penyuntik semangat gak tu

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak