Buffered Earning Pertama Setelah Tidor 2 Bulan



Salam,

First aku nak ucap terima kasih kepada nuffnang sebab bagi aku campaign buffered earning setelah 2 bulan BE tidur dekat blog myvitrd.


Buffered earning kali ni datang dari campaign "AMP Era.FM LR" yang aku rasa baru tadi pagi campaign ni start dekat blog myvitrd. Cuma sampai sekarang ni aku tak nampak lagi iklan tu macam mana rupa yanga ada dalam blog aku.

Radio Era.fm.. terbaik
------------------------------


Aku takda tips cuma apa yang aku buat baru-baru ni aku ubah kedudukan semua iklan-iklan nuffnang didalam blog aku, itu pon lepas kena tegur dengan otai Eyriqazz.. rupa2nya teguran tu membuatkan aku mendapat Buffered earning yang baru.. tq bro Eyriqazz.

Lagi satu aku selalu update survey-survey dalam akaun nuffnang aku.. ada blogger kata kena rajin update survey tu kalau nak cepat dapat BE.. betul @ tak tu aku tak tahu.. tapi yang jelasnya aku ikut je apa yang otai selalu buat.

Last sekali rajin-rajin antar tiket kepada nuffnang.. bak kata orang tu kalau kita rapat dengan majikan kita .. senang sikit kot nak naik gaji..hehehe..

P/S: Harap-harap Buffered earning baru ni lama sikit melekat dekat blog aku... baru leh masyuk..hehehe

Ulasan

  1. tahniah...mamasue pun tgh berusaha utk mendapatkan BE...jgn kate 2 bulan,sepjg berblogging ni mmg tak pernah tgk la BE tuh...huhuhu...bila la nk ada rejeki BE nih...mana bos ni?nk pi tunjuk muka 10 sen sket =P

    BalasPadam
  2. takpe2..sabar ye insyaallah berkat kesabaran berblog akan dapat juga BE satu hari nanti.. saya dulu lepas 3 bulan baru dapat BE ..itu pon dan metered earning baru perasan..hehehe

    BalasPadam
  3. Wah..besh juga BE ehh. Nak join nie.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak