Bengkel Nokia’s Ovi App Wizard bersama Nuffnang

Salam,

Semalam petang sempat lagi aku meluangkan masa dengan rakan-rakan blogger dekat KDU Universiti Kolej dari jam 6.00 ptg - 9.00 malam atas jemputan bengkel bersama Nokia.

Terima kasih nuffnang sebab menjemput saya bersama isteri untuk menghadiri bengkel tu. Bengkel ni di anjurkan oleh Nuffnang dengan kerjasama pihak Nokia bagi mempromosikan Nokia’s Ovi App Wizard.


Korang layanlah dulu gambar-gambar yang tak cantik dekat bawah ni.. gambar ni aku petik guna handphone buruk aku je.. bila nak dapat Nokia N8 ni.. hehehe


Antara rakan-rakan blogger yang hadir, macam biasa eyriqazz, Firdaus wakil Kak Ina, Bean Moreno, Afra Yuri, Zaid .. yang lain ramai lagi .. tapi tak ingat nama.. sory ye..hehehe


first time jumpa bean mareno.. khusuk layan internet yang tak berapa nak ada.. asik putus-putus je.. last2 aku bungkus laptop simpan dalam beg


Ni lah dia Nokia N8 yang bakal dimenangi oleh blogger untuk contest "Nokia Ovi App Wizard" ada 4 unit untuk direbut.. tunggu kita tengok sapa yang kena


Berkenan ke syg.. asik dok belek-belek je dari tadi tu.. hehehe.. nanti dapat duit nuffnang kita cari satu smartphone ye cyg.. hehehe


yang baju kuning ni aku kenal masa event nuffnang dekat Modestos Jalan P.Ramle.. dikenali sebagai afra yuri.. nama macam angkasawan.. hehehe.. kalau dia datang adalah kawan wife aku sembang-sembang


Yang paling best joint nuffnang ni.. setiap kali register event mesti dapat gift.. kali ni aku dapat Pendrive 2GB bercop mohor Nokia.. cantik gila.. aku suka.. hehehe


online counter


Tagged as : Kelebihan join aktiviti nuffnang, Apa itu Nokia Ovi App Wizard
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Ulasan

  1. @atreyu strange : tulah.. best sangat pendrive berbentuk hati..

    BalasPadam
  2. @Sharinginfoz : insyaallah kalau rezeki murah bro

    BalasPadam
  3. Laa..hang pun pegi..adeyyyy..rugi..rugi tak pegi..cehhh

    BalasPadam
  4. @suffer8zine : Pendrive ni yang mengujakan..

    @jai : bro selalu join..asal malam semalam tak datang.. kalau tak boleh tengok eyriqazz bukan main lagi bergambar Hanis zalikha..hehehe

    BalasPadam
  5. @shahrul : camera hp aku tak jumpa hang..hehehe..

    BalasPadam
  6. la.. xbersembang kite ek time kat sane he...23x

    salam kenal dari bro

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak